perjantai 3. heinäkuuta 2020

Tulossa jossain vaiheessa

Ennakkomainoksena tulevasta eli mitä aion käsitellä seuraavassa merkinnässä... Eli väliaikamainoksia tiedossa!

Olen kerännyt postikortteja jo useamman vuoden verran. Kortteja en ehkä ole kerännyt yhtä kauan kuin postimerkkejä. Merkkejä olen kerännyt (passiivisesti) lie kuinka kauan, ysäriltä asti. Kortteja olen kerännyt aktiivisemmin (tai ainakin tietoisesti) 2000-luvulta lähtien.

Olen kerännyt tiettyjä paikkakunta- ja maisemakortteja. Olen tavallaan seurannut korttien kautta Sodankylän keskustan alueen "kehitystä", eli kuinka keskustan ilme on muuttunut 1950-luvulta(?) lähtien aina tähän päivään asti.

Tarkoitus olisi esitellä kortteja jossain vaiheessa. Ei ehkä kaikkia kerralla, kenties pari korttia kerrallaan tai "parhaat palat" -tyylisesti. Kaksi tai kolme merkintää voisi näillä näkymin kirjoittaa (esim. keskustan kuvat erikseen ja tietyt rakennukset erikseen).


Merkkejä tulen käsittelemään varmaan enemmän tässä blogissa. Jonkinlaiseen järjestykseen olen saanut kuutisen keräilykansiota (niitä ohkasia, joita myydään varmaan joka kirjakaupassa parilla eurolla) ja lisäksi yksi iso laatikollinen järjestelemättä olevia merkkejä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti